.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم و مسئولان در انتخابات امين هستند

خطيب نماز جمعه ساري تخلف در انتخابات را مذموم شمرد و گفت: مردم و مسئولان در انتخابات امين هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام يوسف يوسف‌پور در خطبه‌هاي نماز جمعه مركز استان مازندران اظهار داشت: همانطوري كه حضور حداكثري براي انتخابات پرشور مورد نياز است، انتخاب اصلاح نيز براي تعيين سرنوشت مهم‌تر است.
وي با تأكيد بر اينكه تبليغات در انتخابات بايد سالم باشد، خاطر‌نشان كرد: رقابت انتخاباتي مسابقه دو دشمن نيست بلكه ميدان رقابت براي خدمتگزاري است.
خطيب نماز جمعه ساري برگزاري انتخابات در كشور را يك مسابقه ديني و انقلابي برشمرد و گفت: ناهنجاري و بداخلاقي در انتخابات معنايي ندارد و اصول انتخابات بايد توسط طرفداران سالم بماند.
امام جمعه موقت ساري از طرفداران كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري خواست تا دين، اخلاق و كرامت انساني را در انتخابات حفظ كنند.
يوسف‌پور با اشاره به اينكه تقلب در انتخابات خيانت است، افزود: اين انتخابات نخستين و آخرين انتخابات ايران نيست و مردم و مسئولان كشورمان در انتخابات‌هاي گذشته نشان دادند كه در اين زمينه امين هستند.
وي حفظ آراي مردم را وظيفه‌اي ملي و ديني برشمرد و اضافه كرد: نتيجه انتخابات بايد طوري باشد كه دين و دنياي ملت را تأمين كند.
خطيب نماز جمعه مركز مازندران از حضور حداكثري مردم در انتخابات به عنوان رفراندوم عمومي براي خنثي‌سازي نقشه‌هاي دشمنان نام برد و گفت: در سال 59 در چنين روزي تحريم اقتصادي آمريكا عليه ايران آغاز شد كه يكي از نقشه‌‌هاي دشمنان براي مقابله با ايران اسلامي بوده است.
وي با تاريخچه تحريم آمريكا عليه كشورمان اشاره كرد و افزود: تحريم سبب شده است كه مسئولان و مردم وابسته بودن را زشت بدانند.
يوسف‌پور در پايان با تاكيد بر اينكه امام راحل از تحريم به عنوان هديه الهي نام بردند و تصريح كرد: مردم بعد از تحريم به فكر خودكفايي افتادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.